Cégvilág

A helyi rádióké az elmúlt év

A vezetők időben léptek, ezzel újabb ügyfeleket szereztek a piacon

A számtalan nehezítő tényező ellenére tavaly nyertesként kerültek ki a helyi rádióadók a hallgatókért és a hirdetőkért folytatott harcból – derül ki a Helyi Rádiók Országos Egyesületének felméréséből.

Egy évvel korábban a gazdasági válság miatt nagy volt a rémület a piacon, többen egyenesen a kis adók végét vizionálták. A rádiós szakemberek azonban időben tudtak lépni, és ezzel elkerülték a bajt. Újabb hirdetési felületeket és ezzel új piacokat nyitottak meg.

Radetzky András, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (HEROE) elnöke, valamint a Fehérvár Rádió ügyvezetője a Világgazdaságnak elmondta: az egyik legnagyobb eredmény az, hogy a helyi rádiók mostanra minden eddiginél erősebb reklámpiaci jelenlétet vívtak ki maguknak.

 Ebben szerepet játszik, hogy ezek a csatornák már 15 év óta rugalmasan tudják kezelni hirdetői partnereiket, műsorstruktúrájukat képesek az adott megrendelő igényének megfelelően átalakítani.

További részletek a holnapi Világgazdaságban!

reklámtorta média rádiók
Kapcsolódó cikkek