A vállalat európai értékesítésében a 2008-as 48 százalékról 61 százalékra sikerült növelni a kiskereskedelmi értékesítés arányát, az új Fiesta pedig Európa második legnépszerűbb modellje lett.
A Ford a decembert is beleértve hét egymást követő hónapban abszolút értékben is növelni tudta értékesítését, így szemben az európai piaccal, amely 4,8 százalékkal csökkent, a Ford 2009-ben 0,2 százalékkal növelni tudta értékesítését 2008-hoz képest, így tavaly összesen 1 439 900 darab új Ford talált gazdára az Euro 19 országaiban. Ezek közül kiemelkedő eredményt produkált Németország, amely 308.000 eladott új autóval 1999 óta a legjobb eredményt érte el.
A Magyarországról irányított Európai Közvetlen Értékesítési Piacokat (30 ország), valamit Oroszországot és Törökországot is számítva a Ford Európa összesen 1.654.600 új gépjárművet értékesített.
Az Euro 19 országaiban 2009-ben a legnépszerűbb Ford modell az Európa második legnépszerűbb autójának bizonyuló Fiesta (469 100 darab) volt, amit a Focus (301 500 darab) és a Transit (117 700 darab) követett. A Top3 Magyarországon is hasonlóképp alakult, ám itt az egyben Magyarország legnagyobb darabszámban értékesített autójaként végzett Focus (3 335 darab) szerezte meg az első helyet, ezt követte a Fiesta (1 592 darab) és a Transit (1 234).
Hasonlóan jól szerepelt egyébiránt az európai adatokhoz viszonyítva idehaza a Mondeo és a Fusion is, Rangerből pedig egyenesen "nagyhatalomnak" számítunk, hiszen Magyarországon talált gazdára az európai értékesítés csaknem 5 százaléka, azaz e tekintetben piaci súlyunkhoz mérten tízszeresen teljesítettünk.
A Ford egyébiránt az Euro19 piacát tekintve a 2010-et illetően a számos nagy piacon kifutó roncsautó-prémium miatt visszaeséssel, 13,5 és 14,5 millió közötti piaccal számol.