A december 26-ig tartó 13 hétben a Marks and Spencer eladásai 2,6 százalékkal növekedtek a vállalat közlése szerint. A cég főképpen az internetes üzletágában ért el sikert, itt 32 százalékkal növekedtek az eladásai. A hazai, brit piacon 2,6 százalékos, a külföldi üzletekben 6 százalékos volt a növekedés – tudósít az AFP.
A Mars and Spencer elnöke úgy fogalmazott: jó karácsonyuk volt, a 2009-re jellemző pozitív tendenciák folytatódtak. A cég ugyanakkor nem a hagyományos ruházati, hanem az élelmiszer üzletágban érte el a legnagyobb siker. December 23-án rekord értékben, 50 millió fontért értékesítették áruikat. A ruházati üzletekben a karácsonyi szezon alatt főként a kötött- és hálóruhák, valamint a lábbelik fogytak jól.
Ugyanakkor az elemzők által szemmel tartott mutató, a legalább egy éve nyitvatartó üzletek eladási adata mindössze 0,8 százalékos erősödést jelzett a harmadik negyedévben, bár a Dow Jones Newswire szakértői 1,2 százalékra számítottak.