Kifejtette: a vállalat 177,5 milliárd forint árbevételt ért el 2009-ben és 4,5 milliárd forintot költött termékfejlesztésre, illetve a magyar gyáregységek modernizálására. A társaság 2008-ban 8,8 százalékkal magasabb árbevételre tett szert, az idén 210 milliárd forint bevételt tervez.
Az Electrolux regionális eredményadatokat nem tesz közzé.
Belényesi Zsolt, az Electrolux belföldi értékesítési divíziójának igazgatója elmondta: a magyar háztartási nagygép-piac darabszámban 24 százalékkal, értékben 16 százalékkal esett vissza tavaly: 2009-ben a 620 ezer darab gépet adtak el a magyar piacon a gyártók 49 milliárd forint értékben.
A piac idei várható alakulásáról csak annyit mondott, hogy rendkívül bizonytalan a helyzet, s nem lehet előre látni, milyen lesz a kereslet.