Cégvilág

Megkezdte működését az At Media Hungary

2010. január 1-je óta Magyarországon is jelen van Közép-Kelet Európa legnagyobb, független, tematikus Tv csatornák reklámidejét értékesítő kereskedőháza, az At Media Hungary. Jelenlegi portfóliójába 16 közkedvelt adó tartozik.

Az At Media Hungary Kft. a Chello Central Europe média csoporthoz tartozó Spektrum, Tv Paprika, Filmmúzeum és Deko csatornák, a Chello Zone adók (Zone Romantica, Zone Reality, Zone Club), a Disney csatorna, valamint NBC Universal-hoz tartozó Hallmark és Movies 24 értékesítését kezdte meg 2010. január 1-jén. A vállalat a fenti médiumokon kívül további 3 (Sport 1, Sport 2, valamint a Minimax esetében az r-time-nal közösen) direkt értékesítési képviseletét is ellátja, valamint februártól az MTV Networks hazai portfóliójának (MTV Hungary, Viva, Comedy Central) spotértékesitését is végzi.

Lukács Csaba, az At Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója kiemelte: “Az At Media Hungary független sales house, amely a korábban az RMB Hungary és a Chello Central Europe Sales által képviselt csatornák reklámidejét értékesíti. A portfólió már az indulástól tekintve piacformáló erővel rendelkezik. Az MTV Networks csatornák megérkezésével pedig Magyarország harmadik legnagyobb közönségarányával bíró portfólióját kezelhetjük, amely véleményem szerint sikerre van ítélve, hiszen ehhez minden feltétel adott, mind a kiváló csatornák, mind a kiváló kollégák, mind az At Media nemzetközi know-how-ja rendelkezésünkre áll. Nagy büszkeséggel tölt el, hogy az a munka, amelyet az elmúlt 10 évben az RMB Hungary ügyvezetőjeként, majd tulajdonos-ügyvezetőjeként végeztem, 2010-től egy magasabb szinten folytatódik.”

Marcin Boroszko, az At Media Group elnöke hozzáfűzte: az At Media Hungary Kft, mint független, tematikus csatorna értékesítő ház magyarországi megjelenését a tematikus csatornák iránti megnövekedett hirdetői érdeklődés hívta életre. Hirdetőink számára igen erős csatorna portfóliót kínálunk, amely széles elérést tud biztosítani a különböző célcsoportok számára.  Az At Media Hungary előnye, hogy olyan elismert szakemberek erősítik a csapatot, akik hosszú évek óta meghatározó szerepet töltenek be a magyar médiapiacon.

Az At Media Hungary Kft. menedzsmentjéhez, Lukács Csaba ügyvezetőhöz, valamint Andrejszky Zoltán direkt értékesítési igazgatóhoz induláskor csatlakozott Jánosi Péter, mint kereskedelmi igazgató, aki korábban a Sanoma Magazinhirdetési-igazgatója volt 3 éven keresztül. Új pozíciójában a hirdetési árbevétel maximalizálásáért és az értékesítői munka szakmai irányításáért felel.

2010 februárjától a csapatot erősíti Faludi Péter is, mint stratégiai és marketing igazgató. A szakember korábban a TV2 értékesítési csoportvezetőjeként területének bevétel maximalizálásáért, és a csoport szakmai irányításáért felelt, valamint részt vett az árstratégia meghatározásában. Új pozíciójában irányítása alá tartozik az értékesítési struktúra és az árazási rendszer kialakítása, illetve a sales marketing koordináció.

Az At Media Hungary Kft. 2010 február 22-én költözött új székhelyére, a Xenter13 irodaházba. A költözés minimális szervezeti változással is járt, hiszen több értékesítési csapat munkáját kellett összehangolni.

Az At Media Hungary Kft. széles csatorna portfólióval, proaktív és rugalmas értékesítési munkával, valamint ügyfélközpontú gondolkodással kívánja professzionálisan és hatékonyan kiszolgálni az ügyfeleit. Ezt tükrözi, hogy az At Media Hungary által képviselt összes csatorna adatai hozzáférhetőek az AGB standard adatbázisában és spot adatbázisában.

Az At Media Group magyarországi képviseletén túl Lengyelországban és Csehországban is kiemelt piaci jelenléttel rendelkezik.

TV2 lukács csaba saleshouse andrejszky zoltán at media hungary chello
Kapcsolódó cikkek