A focimeccsek mellett most a választásra is lehet fogadni
Igaz, hogy a válság hatására visszaesett az online szerencsejátékok piaca - a régióban a Nyugat-Európát meghaladó mértékben -, de a Lengyelországban, Magyarországon és Romániában lokalizált tartalommal is jelenlévő Tobet.com igen optimista terveket szövöget hazánkban: a jelenlegi 50 ezer felhasználót az év végére 100 ezerre bővítenék. Tomasz Kulakowski, a régió márkamenedzsere egy mai háttérbeszélgetésen elmondta, hogy a magyar nyelvű oldalon jelenleg átlagban 8-10 ezer hazai játékos fordul meg naponta.
A manager szerint a célkitűzés megvalósíthatónak tűnik, ugyanis az oldal fő vonzerejét az adja, hogy nem csak a piacon mindenhol megtalálható bajnokságokra és egyéb sporteseményekre lehet fogadni, hanem speciális, kizárólag a magyar felhasználóknak érdekes bajnokságokra is. Sőt, az oldalon akár még a következő köztársasági elnökre és a vasárnapi választás eredményére is lehet tippelni. Kulakowski hozzátette, hogy a cég nyitottan áll a felhasználók igényeihez: eddig fel nem tüntetett eseményre egyedi oddsokat is megállapít külön megállapodás keretében.
A manager a realitásokról szólva elmondta: a magyar piacon legfeljebb 300 ezer játékost lehet az oldalra terelni. A hazai viszonyokat elemezve Kulakowski szerint a magyarok szeretnek játszani, így szeptember óta a vártnál is nagyobb sikert értek el a magyarországi piacra lépéssel, azonban konkrét üzleti eredményeket nem kívánt közölni. Kiderült, hogy a magyar játékosok körében a legnépszerűbb sportesemény a labdarúgás, de a többi piacot is vizsgálva az átlagnál népszerűbb az online kaszinójáték.
A skandináv tulajdonú, Máltán bejegyzett Nordic Gaming Group Európa három régiójában van jelen, más-más márkanevekkel. A lengyel, a magyar és a román piacon a Tobet.com, a skandináv piacon a NordicBet.com, a Baltikumban pedig a TrioBet.com képviseli a céget. A cégcsoport összesen 130 alkalmazottat foglalkoztat, közülük 20 magyart.


