Az elemzők korábban csak 1,7 százalékos növekedést vártak. Ám a cég nemzetközi forgalma 5,9 százalékkal csökkent, az Ír Köztársaságban és Görögországban megnehezült értékesítési viszonyok miatt. Az árfolyamok alakulása is kedvezőtlenül hatott a cég eredményére – jelenti a BBC.
Ugyanakkor a Hennes and Mauritz AB (H&M) svéd divatcég, amely Európa második kiskereskedelmi láncának számít a szektorban, a február 28-val zárult első negyedben 3,7 milliárd koronára (51 millió dollár) növelte a nettó profitját az egy évvel korábbi időszakban feljegyzett 2,6 milliárd koronáról.
Az AP jelentése szerint a H&M-nek ez év február végén 1992 üzletet működtetett az előző évi 1748-hoz képest. A svéd kiskereskedelmi divatlánc az elmúlt negyedévben új üzleteket nyitott dél-Koreában és Izraelben, és 73 új üzlet megnyitására készül a második negyedben, főleg az Egyesült Királyságban, Kínában, Norvégiában, Dániában és Németországban.