Cégvilág

Turbóz az Opel: Jön az Astra, indul a különleges kampány

Az új Opel Astra bevezetését támogató, tizenhárom országot átfogó keresőkampány lebonyolításával bízta meg a General Motors Southeast Europe Kft. a Kirowski keresőmarketing üzletágát, az iProspectet.

A 2010 januárjában indult Opel „New Generation” Astra bevezető kampány (www.uj-opel-astra.hu) során az iProspect (www.iprospect.hu) feladata nem csupán a helyi microsite-ok látogatószámának növelése volt. Így a keresőmarketing eszközök támogatták az új modell megismertetését, illetve – a hírlevél-feliratkozás és tesztvezetésre jelentkezés lehetőségével – a megfelelő adatbázisok építését. Mindezt Közép-Kelet-Európa 13 országában, az eltérő piaci sajátosságok figyelembevételével kellett lebonyolítani.

Központi kampány, helyi keresők bevonásával

„A kitűzött célok teljesítéséhez a helyi keresési szokásoknak megfelelően alakítottuk ki kulcsszólistánkat, és építettük fel a kampánystruktúrát. A minél nagyobb intenzitás és elérés érdekében a Google mellett minden elérhető PPC rendszert (helyi keresőket is) használtunk.

Ezért gyakran nem várt problémákat is meg kellett oldanunk, például a cseh Seznam esetében csak az adott nyelven tudtuk a rendszert használni.” – árulta el Kovács Nándor média igazgató a jelenleg is futó kampányról, amely sikerességét igazolják az eddig elért eredmények is.

Az elmúlt negyedévben a hirdetésekre közel 200 000 alkalommal kattintottak, és több ezren regisztráltak az oldalakon. 

iprospect Opel Astra General Motors keresőkampány kirowski Google
Kapcsolódó cikkek