A 2010 januárjában indult Opel „New Generation” Astra bevezető kampány (www.uj-opel-astra.hu) során az iProspect (www.iprospect.hu) feladata nem csupán a helyi microsite-ok látogatószámának növelése volt. Így a keresőmarketing eszközök támogatták az új modell megismertetését, illetve – a hírlevél-feliratkozás és tesztvezetésre jelentkezés lehetőségével – a megfelelő adatbázisok építését. Mindezt Közép-Kelet-Európa 13 országában, az eltérő piaci sajátosságok figyelembevételével kellett lebonyolítani.
Központi kampány, helyi keresők bevonásával
„A kitűzött célok teljesítéséhez a helyi keresési szokásoknak megfelelően alakítottuk ki kulcsszólistánkat, és építettük fel a kampánystruktúrát. A minél nagyobb intenzitás és elérés érdekében a Google mellett minden elérhető PPC rendszert (helyi keresőket is) használtunk.
Ezért gyakran nem várt problémákat is meg kellett oldanunk, például a cseh Seznam esetében csak az adott nyelven tudtuk a rendszert használni.” – árulta el Kovács Nándor média igazgató a jelenleg is futó kampányról, amely sikerességét igazolják az eddig elért eredmények is.
Az elmúlt negyedévben a hirdetésekre közel 200 000 alkalommal kattintottak, és több ezren regisztráltak az oldalakon.