Pick–Vodafone kooperáció
Új típusú együttműködési formát kínált a Vodafone az egyik legismertebb hazai márkának, a Picknek. A mobilszolgáltató által szponzorált Forma–1-es McLaren Mercedes csapat versenyautóira a Magyar Nagydíjon felkerül a húsipari társaság logója – jelentette be tegnap Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. elnök-vezérigazgatója. Hozzátette: a brit mobilcsoporton belül ez a lehetőség három leánycégnek, a magyaron kívül a spanyolnak és az ausztrálnak adatott meg.
Az idén még tesztelik ezt a formát, így az értékes reklámhelyért nem kértek pénzt a Pick-tulajdonos Bonafarm csoporttól – válaszolt lapunk kérdésére.
Az együttműködéstől egyéb üzletet is remél a Vodafone, fejlesztői már dolgoznak mezőgazdasági jellegű mobilos alkalmazásokon. Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója úgy véli: jót tehet a márkának az autóversenyek több százmilliós nézettsége, a brit csapat pedig közelebb viheti a Pick termékeit a szigetország piacaihoz. A magyar márka már nem ismeretlen Angliában, de a Bonafarm növelni akarja oda irányuló exportját. VG


