Cégvilág

A luxus parfümök segítették a L’Orealt

A világ legnagyobb kozmetikumgyártója, a L’Oreal SA értékesítési forgalma az idei második negyedévben több mint 12 százalékkal nőtt, a cég ezzel túlszárnyalta az elemzők prognózisait.

A L’Oreal árbevétele 4,95 milliárd euróra növekedett az egy évvel korábbi időszakban feljegyzett 4,4 milliárd euróról - közölte a párizsi székhelyű cég. A Bloomberg által megkérdezett hét elemző becslésének átlaga 4,83 milliárd euró volt.

A valutaingadozásokat és a felvásárlásokat leszámítva az értékesítési forgalom 5,2 százalékkal nőtt. Az árbevétel 1,1 százalékkal nőtt Nyugat-Európában, 4,2 százalékkal Észak-Amerikában és 11 százalékkal az új piacokon, élén Latin-Amerikával, ahol a L’Oreal értékesítése 18 százalékkal ugrott meg.

bevétel értékesítés L'Oreal forgalom
Kapcsolódó cikkek