Cégvilág

Műrattant vesz a Praktikertől a neten a magyar

A Vatera és a TeszVesz online aukciós portálok segítségével árusítja ki termékeinek egy részét a Praktiker Magyarországon. Az idei nyár egyik slágerterméke a műrattan volt.

A Praktiker Magyarország – a nemzetközi konszernben egyedülálló módon – a Vatera és a TeszVesz online aukciós portálokon kezdett értékesítésbe az év elején, azóta több mint kétezer terméket tudott értékesíteni a neten.

A portálokon leginkább a szezonális termékek iránt nagy a kereslet, augusztus közepétől azonban az iskolakezdéshez kapcsolódó termékek is növelték a forgalmat.  Egyre több egynapos, szuper áras akcióban van praktikeres termék, ezek iránt komoly kereslet mutatkozik.

2010 nyarának slágerterméke Magyarországon a műrattan termékek, nagyméretű és állítható napernyők, illetve a 2 kilowattos mobilklímák voltak a Praktikernél. A műrattan egy-két éve indult hódító útjára, mivel dekoratív és egyszerű a kezelése. Az óriási, állítóható napernyőket elsősorban a kertek, teraszok árnyékolása miatt vásárolták, míg a 2 kilowattos mobilklíma azért vált népszerűvé idehaza, mert installálása nem igényel plusz költséget, beszerelést.

Praktiker mobilklíma TeszVesz Vatera napernyő online aukció műrattan
Kapcsolódó cikkek