Szeptember 3-tól hazánkban is bevezeti az Universal Networks az egyik legsikeresebb márkáját, az Universal Channel-t, mely a jelenlegi Hallmark Channel-t váltja. A Universal Networks International (UNI) elnöke, Roma Khanna által vezérelt megújítása az NBC Universal folyamatban lévő előfizetéses TV rendszerű terjeszkedését hangsúlyozza, melyhez a saját gyártású produkciók is alapul szolgálnak – áll a társaság közleményében.
A mostani események egy hosszabb távú stratégia részét képezik: 2007 óta a UNI egy következetesen növekvő skála mentén terjeszkedett, 14-ről 70-re növelve csatornái számát 2010-ben azzal a céllal, hogy ezek száma a következő évben, már HD szolgáltatásokkal megközelítőleg 100-ra emelkedjen.
Tavaly októberétől a Universal Networks International több millió dolláros új beruházást jelentett be az öt alapcsatorna (Syfy Universal, DIVA Unviersal, 13th street Universal, Universal Channel és a Studio Universal) újrastrukturált portfóliójával kapcsolatban. A növekedési stratégia olyan új szolgáltatásoknak nyit teret, mint például a HD és a VOD. Az újramárkázási stratégia bejelentése óta a UNI előfizetőinek számát 180 millióra emelte, így hálózata immár 150 országot fed le.
Az új márkák és szolgáltatások bevezetése máris elkezdődött: a Universal Channel megjelent Japánban és Dél-Afrikában, a Syfy Universal Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Spanyolországban, a Benelux országokban, Orszországban – de 2010-ben és 2011-ben további lépések várhatóak. A Syfy Universal franciaországi debütálása ez év januárjában 43 százalékos növekedést mutatott a 25 és 49 év közötti lakosság körében, így ebben a körben a második legkedveltebb csatornává emelkedett.