Cégvilág

E-olvasó háború - A Sony új gépekkel veszi fel a versenyt

A Sony három megújított, érintőképernyős e-olvasóval lép a piacra, a japán cég célja, hogy a márkát azonosítsák a digitális könyvekkel.

A Sony számos újítással igyekszik elhódítani az elektronikus olvasás híveit az olyan riválisoktól, mint az Amazon, és a Barnes & Noble. A vállalat megújította mindhárom e-olvasóját, amelyek így könnyebbek, és jobban kezelhetőbbek lettek. Újdonság, hogy más cégek termékeivel ellentétben mindhárom készüléket érintőképernyővel szerelik, ez a Sony e-könyv részlegének vezetője szerint ma alapkövetelmény.

A palettán szereplő legkisebb, zsebkészülék ára 179 dollár, míg a nagyobb verzió 229 dollárért kapható meg, ugyanakkor a wifi kapcsolattal rendelkező típus ára már 300 dollár. A Sony 2006-ban lépett erre a piacra, de egyelőre nem tudta hatékonyan felvenni a versenyt az olyan készülékekkel, mint az Amazon Kindle-je. Nyilván ebben közrejátszik az is, hogy utóbbi 139 dollárért megvásárolható, miután a forgalmazó erőteljes árcsökkentést hajtott végre az utóbbi időben.

Steve Haber részlegvezető nem is bíztat azzal, hogy a Sony árkedvezményekkel operál majd. Bár a most bemutatott gépek ára alacsonyabb, mint az elődeiké, a menedzser a Reuters szerint leszögezte, hogy nem céljuk az árak további mérséklése.

érintőképernyő Kindle e-olvasó Sony Amazon
Kapcsolódó cikkek