Cégvilág

A budapesti fürdőkkel csábítják a turistákkal

Március végéig tart a fővárosunkat a téli holtszezonban népszerűsítő Budapest Winter Invitation (BWI) kampány. Az 2010/11-es kampányra összesen 240 millió forintot fordítanak – áll a szervező Magyar Turizmus Zrt. közleményében. A kiemelt stratégiai partnerek – Malév Zrt., Magyar Szállodaszövetség, Budapest Airport Zrt., BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Nonprofit Kft., Budapest Gyógyfürdői Zrt., lastminute.com nemzetközi piacvezető utazási portál – mellett, szállodák és egyéb turisztikai szolgáltatók, például autókölcsönzők és programszervezők fogtak össze Budapest mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése érdekében.

A BWI programcsomag – figyelembe véve, hogy az Új Széchenyi Terv a Gyógyító Magyarország Egészségipar programján belül az egészségturizmust helyezte középpontba – ingyenes fürdőlátogatást is tartalmaz, így a BWI vendégek fővárosunk egyéb nevezetességei mellett történelmi fürdőink gyógyító, pihentető hatásait is megismerhetik.

A BWI kampány számos kedvezménnyel csábítja az utazókat a magyar főváros téli turisztikai kínálatának felfedezésére. A három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapják, – a BWI akció újdonságaként – egy kuponokból álló vouchert is átvehetnek a kampányhoz csatlakozott szállodák recepcióján. Az egyes kuponokkal a vendégek egyszeri, ingyenes napi belépőt vehetnek igénybe a magyar főváros megjelölt történelmi fürdőinek – Gellért, Rudas vagy Széchenyi fürdő – valamelyikében, továbbá kedvezményesen vásárolhatnak Budapest Kártyát és vehetnek részt hajós, illetve buszos városnézésen.

A BWI legfőbb célpiacai: Németország, Egyesült Királyság, Franciaország, Ausztria, Olaszország, Spanyolország, Skandinávia, illetve Benelux államok, Csehország, Szlovákia, Románia, Lengyelország és Oroszország. 

Az akció részleteiről az utazók az új arculati elemekkel bővülő BWI-honlapon olvashatnak. Az oldal – amely az eddigi évekhez hasonlóan 8 nyelven érhető el – hamarosan a Malév járatfoglaló és a lastminute.com szállásfoglaló rendszerével is kiegészül.

A kampány alatt a társaság idén szorosan együttműködik a lastminute.com portállal, amelynek keretében a nemzetközi piacvezető utazási weboldal brit, német, francia, spanyol, olasz, svéd, dán és norvég honlapjain önálló BWI microsite segíti a BWI-akcióhoz csatlakozott szolgáltatók, így Budapest téli turisztikai kínálatának értékesítését. További küldőpiacokon – Benelux államok, Ausztria, Oroszország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Románia – a nemzeti turisztikai marketingszervezet a külképviseleteinek kommunikációs csatornáin keresztül csábítja az utazókat arra, hogy téli pihenésüket a magyar fővárosban töltsék. Az online megjelenések mellett Magyarország kiemelt küldőpiacain offline megjelenések és az MT Zrt. külképviseleteinek egyéb akciói is segítik a BWI kampány promócióját.

A Magyar Turizmus Zrt. idén megduplázta, 100 millió forintra emelte a kampány népszerűsítésére fordított költségvetését, így az akció tervezett összköltségvetése – a további partnerek hozzájárulásával – eléri a 240 millió forintot. A BWI akció az eddigi tapasztalatok alapján évente 25-60 ezer plusz vendégéjszakát eredményez a részt vevő partnerszállodákban, a november-márciusi időszakban.

wellnesz Budapest Kártya fürdő Széchenyi terv turizmus Budapest Magyar Turizmus Zrt. idegenforgalom egészségturizmus BWI
Kapcsolódó cikkek