Az Air France konszernhez tartozó társaság járatnyitása turisztikai szempontból is fontos esemény. Az új KLM járat és a nemzeti fuvarozó járatai együtt már napi öt alkalommal biztosítanak közvetlen légi összeköttetést Amszterdam és Budapest között, így egyrészt a Hollandiából utazók még kényelmesebben juthatnak el a magyar fővárosba, másrészt további, jelentős számú átszálló utas is elérheti Magyarországot.
A repülőteret üzemeltető Budapest Airport Zrt. üdvözölte a KLM döntését, a járat újranyitása érdekében pedig a kezdetektől fogva biztosította a legmagasabb fokú szakmai hátteret a légitársaság számára.
Annak érdekében, hogy minél több légi járat kösse össze hazánkat a Magyar Turizmus (MT) Zrt. marketing együttműködést ajánlott a légitársaságnak, amelynek során a nemzeti turisztikai marketingszervezet a KLM-mel közös marketingakciók keretében népszerűsíti majd Budapestet mint turisztikai úti célt és az új járatot.
Az MT Zrt. tevékenységében hangsúlyosan kezelt Légi Marketing Alap (LMA) fejlesztésében a Társaság a turisztikai szolgáltatók mellett számít Budapest Főváros és a BTH Budapesti Turisztikai Nonprofit Kft. együttműködésére is a hatékonyabb marketingaktivitás kifejtése érdekében.