BUX 39,501.86
+0.23%
BUMIX 3,786.12
-0.24%
-0.40%
OTP 8,418
+0.21%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
+0.29%
0.00%
ZWACK 18,400
+0.55%
0.00%
ANY 1,585
+0.32%
RABA 1,100
-2.65%
0.00%
-1.06%
+3.27%
-1.87%
-1.50%
-1.78%
-0.14%
0.00%
+1.61%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,912
-0.48%
DELTA 38.95
-2.26%
ALTEO 2,400
+4.80%
0.00%
-1.09%
EHEP 1,315
-4.01%
+3.48%
-1.64%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
-0.38%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
-3.80%
+0.76%
-7.59%
-0.63%
+1.01%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
+2.67%
NAP 1,260
-1.41%
0.00%
-10.53%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Jövőre nem lesz használt autó itthon

Az új autók forgalmának zuhanása magával rántotta a használt autók piacát is.

Ha nem vesznek új autót az emberek, a régit nem akarják eladni, úgyhogy a piac mindkét oldala áll – summázta a helyzetet Horváth Zoltán, a legnagyobb használtautó-kereskedő hálózat, a 42 értékesítési ponttal rendelkező Weltauto igazgatója hangsúlyozva: miután gyakorlatilag senki sem vesz új kocsit a régi helyett, egyre aggasztóbb, hogy jövőre már egyáltalán nem lesz belföldi eredetű használtkocsi a piacon.

Csóri Sándor a hat márkát forgalmazó Schiller Autócsalád kereskedelmi igazgatója úgy tapasztalja, hogy eltűntek a jó minőségű, használtautók az újak piacának esése miatt. És a kevés jó minőségű használt olyan áron megy el, amit három éve elképzelhetetlennek tartottak a vásárlók. A Fabia - Astra kategória pedig egyszerűen nem kapható, illetve, ami van, olyan hiteltartozással, ami magasabb, mint a kocsi piaci értéke.

További részletek a Világgazdaság hétfői számában

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek