A dél-koreai cég az idén 40 millió lapostévé értékesítését tűzte ki célul, ideértve az okos TV-ket (Smart TV), 3D TV-ket és LED háttérvilágítású LCD TV-ket is. Az új LG okos TV-k különösen fontos elemei lesznek a termékportfoliónak, a vállalat reményei szerint vezető szerepet tölthet majd be az év elején induló új szegmensben. Az LG idén a 3D TV-k piacán is jelentős részesedést tűzött ki célul új CINEMA 3D™ technológiájú televízióival, amelyek hatékonyan csökkentik a villódzást és a szellemképes hatást.

„A globális TV piac ismét hatalmas változás küszöbén áll, hiszen az okos TV-k gyakorlatilag egyetlen gombnyomással elérhetővé teszik a legkülönbözőbb TV műsorokat, filmeket és internetes tartalmakat” – nyilatkozta Havis Kwon, az LG Electronics szórakoztatóelektronikai részlegének vezetője. ”

Az egyik legnagyobb feltűnést keltő újdonság az okos TV, amelynek fő kezelőfelülete (Home Dashboard ) és a Magic Motion Remote Control mozgásérzékelős távvezérlése megkönnyíti a kiemelt internetes tartalmakhoz való hozzáférést, valamint az LG alkalmazások letöltését és használatát. A "Smart Share” tartalommegosztó funkció leegyszerűsíti a digitális eszközökön tárolt tartalmak TV képernyőn való megjelenítését. A „Media Link” funkció lejátszás közben további információkat kínál a lejátszott tartalomról, például az összefoglalót, a stáblistát és a nézői értékeléseket.

A CES-en mutatja be az LG új Smart TV Upgrader (ST600) készülékét is, amely az okos TV által kínált funkciókat teszi elérhetővé a hagyományos TV készülékeken is, HDMI csatlakozáson keresztül.

Az LG reményei szerint a vállalat 3D TV eladásainak kétharmadát a CINEMA 3D™ TV-k jelentik majd a közeljövőben. A CINEMA 3D™ TV az FPR (Film Patterned Retarder) technológiának köszönhetően hatékonyan optimalizálja a bal és jobb szem számára sugárzott képek elválasztását egymástól, ami éles és villódzásmentes 3D képet és egyben szélesebb látószöget is biztosít a nézők számára.