A Bulgari család nyilatkozata szerint az ügylet segíti az ékszerkészítő céget abban, hogy megerősítse globális terjeszkedését. A Bulgari képviselői helyet kapnak az LVMH vezérigazgatói tanácsában és a konszern ékszer-és óra üzletágáért felelnek majd.
Az LVMH vezérigazgatója Bernard Arnault az elmúlt években a világ legnagyobb luxusipari konszernjévé tette az LVMH-t, elsőként a Donna Karan International Inc. felvásárlásával, majd 20 százalékot szerzett a patináns sáljairól ismert Hermes International-ban. Mindezt anélkül, hogy a Hermes-t alapító család tudomására hozták volna. Jelenleg a vállalat 70 százalékos tulajdonosa.
A felvásárlást az LVMH részvénykibocsátással finanszírozza; a konszern 16,5 millió új részvényt bocsát ki egyenként 113 euróért, s cserébe a Bulgari 152,5 millió részvényét szerzi meg. Az adásvételből kiderül, hogy a francia konszern 12,25 eurós árfolyamon veszi meg a Bulgari papírokat, amely 61 százalékkal több a március negyediki záróárnál.
Valljuk be, az LVMH már régóta ostromolja a francia ékszerkészítő vállalatot. A Bulgari forgalma 2010 utolsó negyedévében 21 százalékkal 357,8 millió euróra bővült előző év ugyanazon időszakához képest. A teljes éves bevétel 15 százalékkal 1,07 milliárd euróra nőtt. Az idei évet illetően a vállalat további kétszámjegyű bővülést prognosztizált.