BUX 43,114.64
+0.31%
BUMIX 3,803.28
-0.25%
CETOP20 1,817.1
0.00%
OTP 9,004
+0.16%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+0.46%
ZWACK 17,400
0.00%
0.00%
ANY 1,525
-1.93%
RABA 1,180
+3.51%
0.00%
-0.31%
0.00%
0.00%
0.00%
-1.53%
0.00%
+0.43%
OTT1 149.2
0.00%
-1.79%
MOL 2,878
+0.56%
DELTA 38.95
+1.96%
ALTEO 3,000
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+0.93%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
SunDell 45,600
0.00%
+1.01%
-2.69%
0.00%
0.00%
-0.37%
NUTEX 11.35
+0.89%
GOPD 12,400
0.00%
OXOTH 3,500
0.00%
0.00%
NAP 1,240
+0.81%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Csokis krémsajttal győzné le a Kraft a Nutellát

A Kraft elhatározta, hogy megtöri a Ferrero monopóliumát azzal, hogy Franciaországban egy sajt alapú, de csokoládés ízesítésű krémet dob piacra a Philadelphia termékcsalád részeként.

"Megtalálható benne a Philadelphia krémes frissessége, csakúgy, mint a Milka csokoládé íze"- összegezte a különleges termék karakterét Fabien Razac, a Philadelphia termékcsalád franciaországi marketing felelőse a Le Figarónak. A két márka tulajdonosa, a Kraft igyekszik egyszerre elhódítani a gyerekeket és a felnőtteket is a nagy rivális Ferrerótól, amely jelenleg gyakorlatilag egyeduralkodó a francia piacon. Az 1960-ban útnak indított Nutella márka a 352 millió eurós piac 84 százalékát tudhatja magáénak, négy francia háztartásból három vásárolja a mogyorókrémet.

A Kraft állítja, hogy nem klónt állított elő, ezt jelzendő a csokis Philadelphia a márkatársak mellett kap majd helyet a sajt pultokban, míg a Nutella a lekvárok között foglal helyet az üzletek polcain. Az élelmiszer konszern azt reméli, hogy a gyerekek reggelijeként és sütemény krémként is megállja majd a helyét az újonc, amely elsősorban alacsonyabb kalóriatartalmával hódíthat. A Nutella 530 kilokalóriájával szemben a Kraft édessége mindössze 305 kilokalóriát tartalmaz és zsírtartalma is jóval alacsonyabb.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek