BUX 40,481.51
+2.48%
BUMIX 3,775.06
-0.29%
CETOP20 1,893.58
+2.19%
OTP 8,750
+3.94%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
+0.49%
ZWACK 18,200
-1.09%
0.00%
ANY 1,585
0.00%
RABA 1,110
+0.91%
0.00%
-0.76%
+1.27%
+1.43%
-1.17%
-7.24%
-1.12%
0.00%
+1.87%
OTT1 149.2
0.00%
0.00%
MOL 2,992
+2.75%
+0.13%
ALTEO 2,380
-0.83%
0.00%
-0.10%
EHEP 1,250
-4.94%
+2.52%
-0.26%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+2.27%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
+0.75%
+3.16%
0.00%
-0.20%
GOPD 12,900
0.00%
OXOTH 3,700
0.00%
0.00%
NAP 1,240
-1.59%
+1.85%
+17.65%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Csokis krémsajttal győzné le a Kraft a Nutellát

A Kraft elhatározta, hogy megtöri a Ferrero monopóliumát azzal, hogy Franciaországban egy sajt alapú, de csokoládés ízesítésű krémet dob piacra a Philadelphia termékcsalád részeként.

"Megtalálható benne a Philadelphia krémes frissessége, csakúgy, mint a Milka csokoládé íze"- összegezte a különleges termék karakterét Fabien Razac, a Philadelphia termékcsalád franciaországi marketing felelőse a Le Figarónak. A két márka tulajdonosa, a Kraft igyekszik egyszerre elhódítani a gyerekeket és a felnőtteket is a nagy rivális Ferrerótól, amely jelenleg gyakorlatilag egyeduralkodó a francia piacon. Az 1960-ban útnak indított Nutella márka a 352 millió eurós piac 84 százalékát tudhatja magáénak, négy francia háztartásból három vásárolja a mogyorókrémet.

A Kraft állítja, hogy nem klónt állított elő, ezt jelzendő a csokis Philadelphia a márkatársak mellett kap majd helyet a sajt pultokban, míg a Nutella a lekvárok között foglal helyet az üzletek polcain. Az élelmiszer konszern azt reméli, hogy a gyerekek reggelijeként és sütemény krémként is megállja majd a helyét az újonc, amely elsősorban alacsonyabb kalóriatartalmával hódíthat. A Nutella 530 kilokalóriájával szemben a Kraft édessége mindössze 305 kilokalóriát tartalmaz és zsírtartalma is jóval alacsonyabb.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek