Cégvilág

Az alma az új dinnye: népszerűsítő akció indult

Közösen népszerűsítette a magyar alma vödrös értékesítését Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter, Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke és Dominique Ducoux, az Auchan Magyarország Kft. vezérigazgatója a szigetszentmiklósi áruházban pénteken.


Az áruház gyümölcsosztályán megtartott kampánynyitón a tárcavezető hangsúlyozta: a program a magyar almatermelők és a számára is példaértékű, és az akció keretében a vásárlók magyar termelők kiváló minőségű árujához juthatnak hozzá. A miniszter reményét fejezte ki, hogy más kereskedők is csatlakoznak az akcióhoz.

 Dominique Ducoux hangsúlyozta: a kezdeményezés lehetővé teszi, hogy a vásárlók mintegy 25-30 százalékkal olcsóbban jussanak a kedvelt és keresett termékhez. A vezérigazgató az akcióval kapcsolatban elmondta: 19 áruházukban napi 20 tonna almát tudnak értékesíteni. Megjegyezte, a magyar termékek exportjához is hozzájárulnak, hiszen az áruházlánc Romániába hozzávetőleg évi 800 millió forint értékű agrárterméket szállít. Az igazgató úgy vélte, az együttműködés mind a vásárlók, mind a partnerek számára siker lesz.

 Mártonffy Béla, a FriutVeb Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács elnöke azt mondta: "az alma a magyar gyümölcstermesztés zászlóshajója", és az ilyen jellegű akciók jelentős mértékben hozzájárulnak ahhoz, hogy magyar termékeket fogyasszon a hazai közönség.

Tájékoztatása szerint a magyar zöldség és gyümölcs 50 százalékát külföldön értékesítik; novemberben Oroszország több városában is promóciós körúton vesznek részt.
 

alma népszerűsítés hazai mezőgazdaság
Kapcsolódó cikkek