BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Jól ment a Hugo Bossnak

A minőségi divatcikkek iránti keresletnövekedésnek köszönhetően jó második negyedévet zárt a német Hugo Boss divatáru konszern, több mint 10 százalékkal nőtt a bevétele - közölte a vállalat szerdán.

A cég kamatfizetés, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménye (EBITDA) 102 millió euró volt, gyakorlatilag megegyezett az elemzői várakozásokkal.

A Hugo Boss árbevétele 11 százalékkal 532 millió euróra nőtt a június végével záródott három hónapban éves szinten. A cég növelni tudta értékesítését az Egyesült Államokban és Japánban, miközben Kínában lassult eladásainak a bővülése.

Az elmúlt egy évben mérséklődött a luxustermékek kínai piacának a növekedése az ázsiai ország gazdasági növekedésének lassulására. Kína azonban továbbra is az ágazat növekedésének fő hajtóereje.

Más vezető luxustermékgyártók, mint például az LVMH és a Kering, ugyancsak azt közölték a közeli napokban, hogy mérséklődött a kínai keresletnövekedés, de ezt ellensúlyozta a bővülő amerikai és japán kereslet, ami már Európában is kezd éledezni.

A Hugo Boss értékesítése az Egyesült Államokban 7 százalékkal, a kínai piacon 5 százalékkal nőtt az idei első hat hónapban.

A német vállalat megerősítette azt a korábbi várakozását, hogy idei EBITDA-ja, valamint árbevétele mintegy 7-9 százalékkal emelkedik tavalyhoz képest.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.