A borsodi nagyváros belső területeinek tehermentesítését célzó projektet egészében az uniós közlekedési operatív program finanszírozza. A megvalósíthatósági tanulmányt négy útszakaszra kell elkészíteni úgy, hogy azokat akár együtt, akár részenként is meg lehessen építeni.
Az elkészült tanulmánynak tartalmaznia kell a beruházás költségbecslését, a forgalmi vizsgálatokat és a forgalmi modellezést, továbbá a költséghaszon-vizsgálatokat is.
Az ajánlattevőnek be kell mutatnia referenciaként egy 100 ezer lakosúnál nagyobb városra és vonzáskörzetére kiterjedő forgalmi vizsgálatot és forgalmi modellezést. A referencia szerződéses ellenértékének meg kell haladnia a nettó 100 millió forintot.
Az ajánlattételi határidő augusztus 26. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lesz a nyertes, úgy, hogy az értékelésnél az ár esik latba a legnagyobb súllyal.
A városi és elővárosi kötött pályás közösségi közlekedési rendszerek fejlesztésének megvalósíthatósági tanulmányára kiírt közbeszerzést a Miskolc Közlekedésfejlesztési Konzorcium nyerte nettó 654,3 millió forinttal. A becsült érték nettó 714 millió forint volt.
A nyertes konzorciumot a TRENECON COWI Tanácsadó és Tervező Kft. vezeti, a tagjai pedig: a Forrás Unió Kft, az ÚT-TESZT Mérnöki és Szolgáltató Kft, továbbá az UNITEF ’83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.