Az elmúlt 5-6 évben hatalmas változás történt a médiában és a társadalomban – mondta Barna Tamás, a Republic Group ügyvezető igazgatója. Átalakult a fogyasztók gondolkodása, megváltoztatták költéseiket és módosult a szabályozás is.
„Valami megmozdult az elmúlt fél évben, kicsit növekedett a fogyasztói bizalom, a kiskereskedelem, de ami a legfontosabb, hogy ami a válság előtt volt, az nem fog visszatérni” – hangsúlyozta Barna Tamás. Sokkal óvatosabbak lettek a fogyasztók, és akik most átélték a világgazdasági válságot, azok kevesebb hitelt vesznek fel. Barna Tamás kiemelte, hogy amennyi információ az 1600-as években elért egy embert egész élete alatt, az ma benne van egy napilapban. Úgy vélte, hogy egyszerű üzenetek kellenek a fogyasztóknak, és példaként azt a plakátot, amin Orbán Viktor képe, egy nemzeti színű zászló, valamint az áll, hogy „Magyarország miniszterelnöke”.
Az üzenetet három fontos tényező mentén lehet átvinni. Az egyik az empátia, hogy a cégek megértsék a fogyasztók élethelyzetét, és megtudják, milyen problémákkal néznek szembe. A másik, hogy meg tudjuk-e érteni a lényegét a terméknek. „A fogyasztó azt szeretné, hogy jó legyen a termék” – ha egy fogyasztó kazánt vesz, akkor nem sok-sok funkciót szeretne, hanem azt, hogy „például 21 fok legyen a lakásban”. Mindezt a lehető legérthetőbben kell elmagyarázni, nem szabad bonyolítani a kommunikációt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.