Az általunk próbált Active Design felszereltségű Toyota Corolla 1.6 Valvematic CVT példánynál széria a kétszínű belső: persze a világos, gyorsan koszolódó üléskárpitok gyakorlati haszna megkérdőjelezhető.
Ami viszont nagyon is helyénvaló, az a fokozatmentes automatikus váltó. Annyit csiszoltak a működésén, hogy már nem várja meg az elektronika, hogy felpörögjön a motor, a fordulatszám emelkedése közben elkezdi módosítani az áttételt, s megkezdi a gyorsulást az autó. Érzésre ez már sokkal közelebb van a hagyományos automatikus váltók működéséhez, nem nagyon panaszkodhatnak a sofőrök a lassú gázreakcióra. Persze nem egy erőgép a 132 lóerős benzinessel a Corolla, az előzéseknél még mindig egy kicsit előre kell gondolkodni-cselekedni, de nem is nagyon kell szégyenkeznie. Amikor a benzinkúton 6,6 literes átlagfogyasztással szembesülünk, megnyugszunk, helyettünk is figyel a takarékosságra a váltó.
Persze jó sokat kell autózni, hogy a kézi váltóhoz képest 490 ezer forintos felárat visszahozzuk, de aki sokat jár városban, annak nem kérdés a CVT váltó előnye. 5 930 000 forintos árával az általunk próbált Corolla nagyjából egy árban van a hasonló teljesítményű, automata váltós kompakt szedánokkal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.