A Honda egy legendás konfigurációt vett elő a kalandmotorhoz: a V4-es, Unicam rendszerű hengerfejjel ellátott egység gyakorlatilag a VFR1200F-ből származik; csak az új vezérműtengely és az eltérő szelepnyitási értékek miatt 173 helyett 130 lóerőt teljesít. Így is borzasztóan erős, s bár a nyomatékgörbét valamennyire kisimították, eléggé vad az erőleadás, miközben 3000-es fordulattól úgy megindul, mint egy rakéta. Eközben a V4-es hangja kiváló aláfestéssel szolgál, de a túl széles kormány, a kikapcsolhatatlan ABS és a 275 kg-os menetkész tömeg miatt ez a gép is az épített utakat szereti jobban. A bekapcsolt kipörgésgátlóval laza talajon alig gyorsul, az elektronika azonnal közbeszól. A Crosstourer 4 170 000 forintért kifejezetten versenyképes a hasonló modellekhez képest, ráadásul a szegmensben egyedüliként duplakuplungos váltóval (4 420 000 forint) is konfigurálható.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.