Elölre a Golf I GTI féktárcsáit szerelték fel, ami éppen elfér a Trabi 13 colos kerekei alatt. Az AMTS-en 13 colos fehérre fújt könnyűfémfelniket viselt az autó 175/50 R13-as gumikkal, de Tamás megjegyezte, hogy a kedvence a Trabant versenyfelni, csak az épp felújításra vár. Érdemes megjegyezni, hogy a télen fontos felszereléssel bővült a kabrió Trabi repertoárja: állítható magasságú légrugós rendszert szereltek alá! Elöl FK Edition3-as sportülésekben lehet ülni, körben mindent újrakárpitozott Tamás. A műszerfalat hangfalselyemmel vonta be, és ide szerelte a légrugós rendszer vezérlőegységeit, kontrollműszereit. Újragyártotta az ajtópaneleket és a hátsó könyöklőket, mindbe beszabott egy-egy háromutas JBL hangszórót, plusz az elsőkbe csipogókat. Ezeket hajtja az Alpine fejegység, de nem ám magában, előbb a hátsó ülés mögé rejtett két JBL erősítőbe futnak a jelek. Onnan jutott annyi kimenet, hogy a csomagtartóban lakó mélyládát is meghajtsák.