Az árak 800 ezertől 1,2 millióig (1999) terjednek. A SsangYong (1997-2006) terepjárók zöme dízel, a többség 2,9-es, öthengeres (95–120 LE), de elvétve találni négyhengeres 2,3-ast (80–101 LE) is. A benzines pártiak 2,0 literes (129 LE), 2,3-as (140–143 LE) vagy 3,2-es (209–
220 LE) kivitelek közül csemegézhetnek – utóbbiak jóval gyakoribbak. A váltókínálat ötfokozatú manuális vagy négygangos automatából áll. Az aggregátok Mercedes licenc alapján készültek, a váltó Borg-Wagner, a felfüggesztéseket pedig a Dana szállította, amely az akkori Jeep modelleket is ellátta alkatrésszel. A Korando alapból hátsókerékhajtású, a kapcsolható összkerekes változatokkal elég gyakran fordul elő gond – a vákuumos rendszer kopott szimmeringjei miatt nem lehet aktiválni a 4x4-es hajtást. A Korando furgonként 2, személyautóként pedig 5 üléses.
Sok a lestrapált, rozsdás darab; figyeljünk a szervokormányra, a klímára, a kilincsekre és a központi zárra – ezek mind gyenge pontok. A futóműben a féltengelyek és a rugók gyakran cserélendők. A dízelek lomhák, viszont egyszerűen szerelhetők és beérik átlag 10 liter körüli üzemanyaggal. A 3,2-es benzinesek jóval fürgébbek, sorhatos hangjuk is csábítóbb, viszont 3-5 literrel magasabb a fogyasztásuk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.