BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Betiltották a Jaguar négy reklámfilmjét

Helyet adott a nézői kifogásnak a brit reklámtestület. Az Egyesült Királyságban működő Advertising Standards Authority betiltotta a Jaguar négy reklámfilmjét, mondván, azokban a száguldozás és a felelőtlen autóvezetői magatartást sugallják.

Minderre egy néző hívta fel a testület figyelmét, amelynek a tagjai a kérdéses reklámok megtekintése után osztották az észrevételt. Ez egyébként még hasznos is lehet a Jaguar márkának, hiszen az aktuális kampány szlogenje, az „It's good to be bad” szó szerinti fordításban azt jelenti, hogy jó rossznak lenni.

Márpedig a legális rosszalkodásnak nagyjából ez a netovábbja.

Az ASA döntésének indoklása szerint a filmekben a nagy sebességgel való száguldás illúzióját keltették az elmosott képekkel, az alákevert motorhanggal, miközben közutakon közlekedő Jaguarokat is mutattak.

Márpedig az ilyen magatartás felelőtlen és illegális. A testület elismerte, hogy a Jaguar megpróbálta feliratokkal jelezni, hogy lezárt utakon készültek a felvételek, de ez nem elég, és hogy a filmeket ebben a formában nem lehet többet mutatni.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.