Hogy egy megosztó külsejű autó is lehet óriási értékesítési siker, arra alighanem a Nissan Juke a legjobb példa, a kiskategóriás crossoverből négy év leforgása alatt 500 000 darab talált gazdára. Ezek után nem meglepő, hogy az alapformához nem nyúlnak és a külső változások kimerülnek az enyhén átrajzolt kötényekben, a módosított hűtőmaszkban és az újjátervezett lámpákban – utóbbiaknak nem csak az alakjuk változott, hiszen megjelent a LED-es nappali fény és a xenon fényszóró.
A mai trendeknek megfelelően a Juke személyre szabhatóságát illetően is előrelépés történt, hiszen színes betétekkel és stíluselemekkel kívül-belül teljesen saját személyiségéhez igazíthatja a tulajdonos az autót. A gyakorlatban sokkal nagyobb jelentősége lehet annak, hogy a Juke-hoz elérhető a márka Aktív Biztonsági Pajzs rendszere is, melybe sávelhagyásra figyelmeztetés, holttérfigyelés és 360 fokos körkamera tartozik. Szerencsére a Nissan hallgatott a vásárlói visszajelzésekre, és a fronthajtású kivitelek fenéklemezének átszabásával 40 százalékkal (354 literre) tudta növelni a csomagteret, a hátsó lábtér szűkösségére viszont nem találtak gyógyírt.
A motorpalettán az 1,2 literes DIG-T motor az újdonság, amely a Qashqai mellett számos Renault modellből ismerős lehet. Az erőforrás parányi hengerűrtartalma ellenére jól viszi a Juke-ot, ugyanis 115 lóerős csúcsteljesítmény és 190 Nm-es nyomaték jellemzi – utóbbi 2000-nél ébred, így kerülni kell az alacsony fordulatot. A hazánkban júliustól elérhető Juke egyébként meglehetősen élvezetesen terelhető: a váltó, a kormányzás és a futómű is a szegmens legjobbjai közé emeli.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.