Egy-egy autó akkor igazán szép, ha a lemezek alatt is az. Így a karbantartások, szerelések alkalmával érdemes megtisztítani, s ha szükséges, újrafesteni a kézbe eső alkatrészeket. Ezek tipikusan olyan elemek, amelyek a felnik mögött ki vannak téve az időjárásnak, és sok esetben – gondoljunk csak a látványos könnyűfém felnikre – bizony jól láthatóak. A felületi rozsda a használhatóság szempontjából nem gond, de egy szép autónak bizony lehet a makulája. A legjobb, ha kiszerelve tisztítják meg az alkatrészt, majd úgy fényezik le, de erre nincs mindig idő, így bemutatunk egy gyors megoldást. A cél történetesen a féknyergek és féktárcsák középrészének szépítése.
Megjegyezzük, hogy kapható alumíniumbevonatú tárcsa is, amelynek fékfelületéről a felgőzölt alumínium az első fékezéskor lejön, a belső részt viszont védi a korróziótól és nem lesz csúnya. De ha nem ilyen az alkatrész, felrakás után alumíniumspray-vel befújható. Ha ez sem történt meg, jöhet a mechanikai rozsdátlanítás, amely után körbe kell maszkolni a tárcsát, majd hőálló festékkel (van speciális, fékre szánt típus) lefújható a középrész. A festéken nem érdemes spórolni, hiszen üzemszerűen akár több száz fokos hőterhelés is lehet a súrlódó felületeknél. A tartósság érdekében érdemes két réteget felvinni. A féknyeregnél már nem ússzuk meg a le- és a szétszerelést, a finom mechanikai illesztések miatt mindenképpen szét kell szedni a művelethez, majd itt is jöhet a maszkolás, és a fújás. Érdemes szakemberre bízni a műveletet, mert a féknél nincs lehetőség a hibázásra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.