BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A CEMP felvásárolta a Femina portáljait

A Közép Európai Média és Kiadó Zrt. (CEMP) tegnap megvásárolta a Femina.hu, a Retikül.hu, a Nőifriss.hu portálokat kiadó, valamint a FeminaShop.hu webáruházat üzemeltető Femina Média Kft.-t két magánszemélytől, Rácz Brigittától és Szabó Marianntól, illetve egy pénzügyi befektetőtől, a HPS Kft.-től. Az elmúlt években több ajánlat is érkezett a Femina-csomagra. Az Indexet is tulajdonló CEMP az akvizícióval az ország legnagyobb elérésű női online portfólióját hozta létre. A havi szinten közel 870 ezres belföldi webes és 419 ezres mobil olvasótáború Femina network és a szintén a CEMP portfóliójába tartozó, havi 396 ezer belföldi webes és 131 ezres mobil egyedi látogatót számláló Dívány.hu keresztolvasottsággal csökkentett együttes elérése meghaladja az 1,1 millió egyedi látogatót, mobilon pedig a 504 ezres olvasótábort. Január 1-jétől a Femina felületeit már a CEMP Sales House értékesíti az ügynökségi megrendelőknek. Spéder Zoltán, a CEMP elnöke és többségi tulajdonosa azt közölte: céljuk a folyamatos, értékteremtő portfólió-bővítés és a CEMP-csoport alapvető profilját meghatározó, piacvezetői prémium kiadványok továbbfejlesztése.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.