A beszámolók szerint az LG Display szállítja majd a kijelzőket az Apple Watch 2-höz, és a folyadékkristályos (LCD) technológiához képest jóval nagyobb felbontást lehetővé tevő megoldást használnak majd. Az almáslogójú cég részéről egyébként szokatlannak számít, hogy egy termékénél csak egy kijelző beszállítóval dolgozik, a legtöbb esetben ugyanis több partner szállítja ezeket az elemeket. Az ugyanakkor korántsem lenne meglepő a vállalattól, ha az iPhone-oknál vagy iPadeknél megszokott gyakorlatnak megfelelően az okosórákból is évente dobna piacra új verziókat.
Az Apple Watch áprilisban került piacra, azonban mindössze 9 országban kezdték meg a forgalmazást – köztük az Egyesült Államokban, Németországban és Kínában -, igaz azóta már bővült ez a kör. A társaság egyelőre nem hozott nyilvánosságra adatokat arról, hogy mennyi kelt el az új készülékből, és bár az első hírek alapján hatalmas volt az érdeklődés, igazán hosszú várakozási időről nem voltak beszámolók. Ebben persze az is szerepet játszhat, hogy az Apple Watch igencsak prémium terméknek számít, a legolcsóbb modellek is 350 dollár körül ártól érhetők el, az alapverzió több mint 500 dollártól indul, míg az arannyal készült okosórákért 10 ezer dollárt kérnek.
Az IDC adatai szerint az első negyedévben 11,4 millió viselhető okoseszközt – például okosórát és okoskarkötőt – adtak el világszerte, ez háromszoros növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest. A piackutató cég elemzése szerint az is segített a forgalom felfutásában, hogy a fejlett országok mellett a feltörekvő piacokon is egyre több gyártó jelenik meg termékeivel. Az IDC szerint ugyanakkor az igazi nagy felfutás csak most kezdődik az Apple okosórájának köszönhetően.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.