BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Casio is beszáll az okosóraversenybe

FEJLESZTÉS Jövő márciusban kezdik árusítani a tervek szerint a Casio saját fejlesztésű okosóráit, kezdetben Japánban és az Egyesült Államokban. A japán cég olyan eszközzel készül, amely nehezen törik, könnyű lesz felvenni, és jó érzés lesz viselni – idézte a The Wall Street Journal Kazuhiro Kashiót, a Casio elnökét és operatív igazgatóját. A várakozások szerint 400 dollár körül lesz majd az új okosóra ára, az Egyesült Államokban pedig 349 dollárért lehet megvenni. Azt egyelőre nem lehet tudni, hogy milyen operációs rendszerrel látják majd el a készüléket. A Casio visszafogott terveket fogalmazott meg az új termék kapcsán, az első évben 80 millió dolláros bevételt várnak belőle. Kazuhiro Kashio egyértelművé tette azt is, hogy rövid távon nem számolnak komoly eredményekkel ezen a piacon, azonban a hosszú távú terveikben stratégiai jelentőségűek az okosórák.

A Casio alaposan lemaradt ezen a területen, hiszen számos technológiai cég és óragyártó mutatta már be saját megoldását, és egyre kiélezettebb a verseny a piacon. A társaság olyan riválisokkal kerül szembe, mint a Samsung, az LG, a Huawei vagy éppen a Swatch. Ráadásul a jövő márciusi időzítés azt vetíti előre, hogy valószínűleg az Apple okosórájának második verziójával kell majd megküzdenie a Casio készülékének a figyelemért és a felhasználók kegyeiért.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.