A UPC Magyarország együttműködési megállapodást kötött az Ericssonnal
Az Ericsson műszaki adottságai és vezető szerepe a menedzselt szolgáltatások terén lehetővé teszik, hogy a UPC a legmagasabb szintű hálózati élményt nyújtsa ügyfelei számára. Az Ericsson a megállapodásnak köszönhetően bővíti menedzselt szolgáltatási tapasztalatait a kábeles távközlési szolgáltatások területén és tovább erősíti szolgáltatási üzletágát a közép-európai térségben.
Az Ericssonnak ez az első menedzselt szolgáltatásokkal kapcsolatos szerződése Magyarországon. Az öt évre szóló megállapodás keretében az Ericsson egyes helyszíni és telephelyi karbantartó tevékenységeket lát majd el a UPC hálózatán.
Severina Pascu, a UPC Magyarország vezérigazgatója többek között elmondta: „Olyan partnerekkel kötünk megállapodást – legyen szó akár magyar cégekről, akár nagyobb nemzetközi partnerekről – amelyek a leginkább képesek hozzájárulni ahhoz a törekvésünkhöz, hogy a lehető legmagasabb szintű élményt nyújtsuk ügyfeleink számára a folyamatosan változó digitális világban. Az Ericsson megfelelő szakértelemmel rendelkezik, amelynek révén innovatív szolgáltatásainkat még hatékonyabban tudjuk eljuttatni ügyfeleinkhez.”
Éry Gábor, az Ericsson Magyarország vezérigazgatója elmondta: „Az Ericsson több mint 100 országban kötött menedzselt szolgáltatási szerződéseinek köszönhetően megfelelő tapasztalatokkal rendelkezik a technológiai átmenet és átalakítás terén.
A mostani együttműködés során is fel kívánjuk használni ezeket a nemzetközi szinten bevált eljárásokat, módszereket és eszközöket. Szeretnénk minél magasabb szinten megfelelni a megállapodásban foglalt elvárásoknak. Menedzselt szolgáltatásaink révén továbbfejlesztjük a UPC hálózatának színvonalát. Ehhez különféle innovatív technológiáinkat kívánjuk felhasználni, többek között az analitikai megoldásunkat amelyben a budapesti K+F telephelyünk kivételes szakértelemmel rendelkezik.“


