BŐVÜLÉS Az első fél évben közel 20 százalékkal tudta növelni értékesítését a Graphisoft, a cég magyarországi forgalma pedig ennél is nagyobb mértékben, 30 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest. A társaság közlése szerint a kedvező eredményekben meghatározó szerepet játszott az amerikai piac, ahol mintegy harmadával nőtt a vállalat bevétele a január–júniusi időszakban éves összevetésben. Az épületinformációs modellezéssel foglalkozó cég mind az észak-amerikai, mind a dél-amerikai tevékenységét helyi leányvállalatokon keresztül végzi. Idén tavasszal két meghatározó dél-amerikai építőipari vállalattal is stratégiai együttműködést írtak alá, ami jó alapot teremthet a további gyors növekedéshez.
A Graphisoft magyarországi forgalmának fejlődése részben továbbra is a kormányzati nagyberuházásoknak köszönhető, azonban a társaság tapasztalatai szerint idén már a lakossági építőipar is észrevehetően erősödésnek indult. Reicher Péter, a vállalat magyarországi tevékenységéért felelős vezetője szerint már nemcsak a kiemelt beruházásokat kezelő építészirodák, hanem a kisebb, elsősorban a magánerős megrendelésekre dolgozó építészek is piaci növekedésről számoltak be.
A Graphisoft budapesti központjában közel 280 szakember dolgozik, tavaly több mint tízszázalékos létszámnövelést hajtottak végre. A magyar fővárosban működik a teljes cégvezetés, ahol az egész vállalatcsoportra vonatkozó stratégiai döntéseket hozzák, és változatlanul itt végzik a társaság teljes kutatás-fejlesztési tevékenységét. A magyar alapítású cég 2007-ben került a Nemetschek-csoporthoz. A Graphisoftnak az Egyesült Államokban, Mexikóban, Németországban, Nagy-Britanniában, Japánban, Hongkongban és Olaszországban vannak leányvállalatai, értékesítési hálózata pedig a világ több mint 100 országára terjed ki. A vállalat a bevételeinek 98 százalékát magyar szellemi termékek exportjával éri el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.