Stratégia A marketingszolgáltatásokra szakosodott, New York-i CBX tervezte a Mol töltőállomásaihoz tartozó üzletek Fresh Corner nevű boltterületét. A CBX közleménye szerint a Mol első 28 ilyen élelmiszer- és gasztroboltját az utóbbi három hónapban hat országban (Magyarországon, Horvátországban, Romániában, Szerbiában, Szlovákiában és Csehországban) nyitották meg. A CBX-nek olyan új kiskereskedelmi koncepciót és prototípust kellett létrehoznia, amely tükrözi és tekintetbe veszi megbízója nemzeti piacainak sajátosságait. A forró italból és elvihető ételből összeállított alapkínálatnak a Mol minden piacán vonzónak kellett lennie.
A kiskereskedelmi áruválaszték kialakításában a cél a vásárlások gyakoriságának a növelése, a vásárlókosár tartalmának a bővítése és olyan cikkek kínálása volt, amelyekre a vevőknek nemcsak útközben, hanem rendszeresen szükségük van. „Lényegében az embereknek több okot kell adni arra, hogy a Molnál vásároljanak, és ha már ott vannak, akkor minél többet” – magyarázta közleményében Joseph Bona, a CBX elnöke. A vevők becsábításának érdekében a CBX nyílt, üvegfalú részt tervezett az üzlethelyiségnél, így kintről jól látszik a benti áru- és ételkínálat, bentről pedig a kinti, ülve fogyasztást kínáló zóna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.