BUX 38,644.57
-1.50%
BUMIX 3,853.23
+0.02%
CETOP20 1,945.79
-0.35%
OTP 8,530
-5.33%
KPACK 3,100
0.00%
0.00%
0.00%
-1.40%
+0.42%
ZWACK 17,450
+0.29%
0.00%
ANY 1,600
-0.62%
RABA 1,145
-1.72%
0.00%
-3.62%
-1.35%
+0.47%
0.00%
-5.14%
-1.90%
0.00%
-0.54%
OTT1 149.2
0.00%
-2.24%
MOL 2,560
+2.24%
+0.77%
ALTEO 2,270
+3.18%
0.00%
+1.87%
EHEP 1,545
-3.13%
0.00%
+0.79%
MKB 1,972
0.00%
0.00%
+0.35%
0.00%
0.00%
SunDell 42,000
0.00%
0.00%
-1.16%
-7.46%
0.00%
+0.96%
NUTEX 10.85
+2.36%
GOPD 12,000
0.00%
OXOTH 3,700
+9.79%
+4.53%
NAP 1,188
-1.49%
0.00%
0.00%
Forrás
RND Solutions
Cégvilág

Kína tett be a Hugo Bossnak

Csökkentette idei bevételi és profit-előrejelzését a Hugo Boss. A német divatcég harmadik negyedéves eredményei rosszabbul alakultak a vártnál, amit a divatóriás a kínai és az amerikai piac lassulásával magyaráz: a vevők az olcsóbb divatcikkeket keresik. A bevétel egy százalékkal csökkent, az EBITDA (kamatfizetés, adózás és értékcsökkentési leírás előtti üzemi eredmény) pedig 8 százalékkal 168 millió euróra esett vissza. A cég részvényeinek árfolyama 2011 óta nem látott zuhanásba fogott a frankfurti tőzsdén, s voltak pillanatok, amikor 9,4 százalékot veszítettek értékükből.

Nem a Hugo Boss az egyetlen vállalat, amely küzd a lassuló piaccal. Az angol Burberry ugyancsak a napokban jelentette be, hogy kisebb lesz a profitja, de a francia LVMH, a Louis Vuittont forgalmazó óriás is óvatosabb lett várakozásaiban. A legújabb trendek afelé mutatnak, hogy a vállalatok mind nagyobb hangsúlyt fektetnek az online kereskedelemre. Egyes várakozások szerint a luxuscikkek kereskedelme az online felületen kétszer olyan gyorsan tud növekedni, mint a hagyományos eladások.

Értesüljön a gazdasági hírekről első kézből! Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Kapcsolódó cikkek