A Media Markt hazai bevétele tavaly 20 százalékkal 72 milliárd forintra nőtt ez előző évihez képest – közölte Német Csongor, a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezetője a cég tegnapi sajtótájékoztatóján. Ez azt jelenti, hogy a műszaki áruházlánc a szektort jóval meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését 2015-ben. Az országszerte 22 üzletet működtető cégnél ugrásszerű növekedést tapasztaltak az online forgalomban is, ez a múlt évben a duplájára nőtt. Az internet részesedése a társaság teljes bevételében a műszaki cikkeknél jellemző hazai értéknek felel meg – mondta Német Csongor –, vagyis 17-18 százalék körül mozoghat.
A vállalat a múlt évben újranyitotta zalaegerszegi áruházát, és az eddigi tapasztalatok alapján ez jó döntés volt – jelezte az ügyvezető igazgató. A jelenlegi országos lefedettséggel elégedettek a vállalatnál, azonban ha a zalaegerszegi bolt továbbra is olyan jó eredményeket hoz, mint eddig, akkor elgondolkodhatnak újabb egységek létrehozásán – fűzte hozzá Német Csongor. A Media Markt egyik fővárosi üzletében az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében a Nestlével együttműködve kialakították Kelet-Közép-Európa első Nescafé Dolce Gusto kávézóját, amelyet hivatalosan tegnap adtak át. Ez Európában a Nestlé második ilyen jellegű létesítménye.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.