Cégvilág

Ötödével bővült tavaly a Media Markt forgalma

A Media Markt hazai bevétele tavaly 20 százalékkal 72 milliárd forintra nőtt ez előző évihez képest – közölte Német Csongor, a Media Markt-Saturn Holding Magyarország Kft. ügyvezetője a cég tegnapi sajtótájékoztatóján. Ez azt jelenti, hogy a műszaki áruházlánc a szektort jóval meghaladó mértékben tudta növelni értékesítését 2015-ben. Az országszerte 22 üzletet működtető cégnél ugrásszerű növekedést tapasztaltak az online forgalomban is, ez a múlt évben a duplájára nőtt. Az internet részesedése a társaság teljes bevételében a műszaki cikkeknél jellemző hazai értéknek felel meg – mondta Német Csongor –, vagyis 17-18 százalék körül mozoghat.

A vállalat a múlt évben újranyitotta zalaegerszegi áruházát, és az eddigi tapasztalatok alapján ez jó döntés volt – jelezte az ügyvezető igazgató. A jelenlegi országos lefedettséggel elégedettek a vállalatnál, azonban ha a zalaegerszegi bolt továbbra is olyan jó eredményeket hoz, mint eddig, akkor elgondolkodhatnak újabb egységek létrehozásán – fűzte hozzá Német Csongor. A Media Markt egyik fővárosi üzletében az ügyfelek jobb kiszolgálása érdekében a Nestlével együttműködve kialakították Kelet-Közép-Európa első Nescafé Dolce Gusto kávézóját, amelyet hivatalosan tegnap adtak át. Ez Európában a Nestlé második ilyen jellegű létesítménye.

Media Markt
Kapcsolódó cikkek