A Főgáz a Dél- és Közép-dunántúli megyékben működő nyolc új irodájában meghosszabbított nyitva tartással várja a fogyasztókat. A 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlákban múlt héten felfedezett az E.ON-tól kapott hibás adatok miatt kialakult helyzet kezelése még zajlik. A márciusi diktált mérőállás - amennyiben az a diktálási időszakban érkezik - alapján készülő számla reklamáció nélkül is kiegyenlíti a túlszámlázást, de ettől függetlenül a szolgáltató mindenkinek biztosítja a korrekció lehetőségét - írja az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. közleményében.
A Főgáz az E.ON-tól kapott javított adatok alapján azonnal megkezdte a 2016. február 9. és február 23. között kiállított, a diktálós fogyasztókat érintő számlák átvizsgálását. A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában. A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a tényleges mérőállás diktálása eredményeként a következő számlában megtörténik a túlszámlázás jóváírása. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a Főgáz erre is biztosít lehetőséget. A gyorsabb ügyfélkezelés érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a Főgáz az érintett megyékben.
A Főgáz online ügyfélszolgálata a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít a felhasználók részére. Az online ügyfélszolgálatra történő regisztrációhoz az adatok megtalálhatók a számlán.
A Főgáz minden ügyfélszolgálati csatornán felkészült a szokásosnál nagyobb ügyfélforgalom kiszolgálására, ennek érdekében a társaság lenti ügyfélszolgálati irodáin hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 08:00-17:00-ig, szerdán 10:00-20:00-ig várják a fogyasztókat. 2016. március 5-én, szombaton az irodák 8:00-14:00 között lesznek nyitva.
A Főgáz telefonos ügyfélszolgálata a napi több ezer telefonhívást kibővített létszámmal kezeli, a helyi tarifával hívható 06 40 474 474 telefonszámon 8:00-18:00 óra között, illetve csütörtökönként 8:00-20:00 között érhető el, érdemes azonban a délutáni időszakot választani, hiszen a megnövekedett ügyfélforgalom elsősorban a reggeli órákban jelentkezik, így elkerülhető az esetleges várakozás - zárja közleményét az Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt.