BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bejött a UPC-nek a mobilszolgáltatás

Mintegy negyvenezer ügyfél veszi igénybe a UPC mobilszolgáltatását – mondta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója egy keddi sajtótájékoztatón. A cég egy évvel ezelőtt jelent meg ezzel a termékkel, a viszonylag telített, a három mobiltelefon-szolgáltató dominálta piacon, miközben már jelen voltak az úgynevezett MVNO szolgáltatók, amelyek nem rendelkeznek saját infrastruktúrával, hanem a mástól igénybe vett hálózaton nyújtott szolgáltatást saját márkanév alatt árulják. A UPC a mobil egy évvel ezelőtti bevezetésével vált teljes körű 4P, vagyis internet-, tévé-, vezetékestelefon- és mobilszolgáltatóvá. A cég tapasztalatai szerint főként a korlátlan adatforgalom miatt választják a UPC mobilt. Ez azt jelenti, hogy a cég egy bizonyos adatforgalom felett sem lassítja a szörfölést. Az ügyfelek általában nem élnek vissza ezzel a lehetőséggel – tette hozzá Herenyik Györgyi.

A cég alapvetően saját ügyfélkörét szólította meg, de most azon előfizetőknek is kínálja a mobil szolgáltatást, akik ugyan a cég szolgáltatási területén élnek, de nem veszik igénybe a kábeles termékeket. A tájékoztatón az is elhangzott, hogy a UPC ingyenes wifihálózati pontjainak száma 428 ezer, Európában pedig 5,5 millió ponton érhető el a Wi-Free szolgáltatás.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.