Cégvilág

Nagyot szakítana a UPC

Jelenleg mintegy negyvenezer ügyfél veszi igénybe az UPC Mobil szolgáltatását – mondta Magnus Ternsjö, a UPC Magyarország vezérigazgatója egy keddi sajtótájékoztatón. A cég egy évvel ezelőtt jelent meg ezzel a termékkel, a viszonylag telített, a három mobiltelefon szolgáltató által dominálta piacon, miközben már jelen voltak az úgynevezett MVNO szolgáltatók, amelyek nem rendelkeznek saját infrastruktúrával, hanem egy mástól igénybe vett hálózaton nyújtott szolgáltatást saját márka név alatt árulják.

Mára az UPC az egyetlen teljes körű MVNO szolgáltató, amely saját ajánlattál, árazással, tartalommal, ügyfélszolgálattal nyújtja a mobil szolgáltatást – mondta Herenyik Györgyi termékmenedzsment igazgató, aki a Világgazdaságnak kifejtette, hogy az említett eredmény megfelel a társaság terveinek. A 45 ezer ügyfél öt százaléka származik az üzleti körből.

Az UPC mobil egy évvel ezelőtti bevezetésével vált teljes körű 4P – vagyis internet, tévé, telefon, mobil - szolgáltatókká. A cég tapasztalatai szerint főként a korlátlan adatforgalom miatt választják az UPC mobilt. Tavaly egyébként 183 terabyte 3G adat mennyiséget használtak az UPC ügyfelek, ami 20 millió HD youtube videónak felel meg.  Az átlagos használat havi 2,5 GB volt, ami a piaci átlag feletti. A korlátlan használat azt jelenti, hogy a cég egy bizonyos adatforgalom felett sem lassítja a szörfölést. Az ügyfelek általában nem élnek vissza ezzel a lehetőséggel – tette hozzá Herenyik Györgyi.

A cég alapvetően saját ügyfélkörét szólította meg, de most azon előfizetőknek is kínálja a mobil szolgáltatást, akik ugyan a cég szolgáltatási területén élnek, de nem veszik igénybe a kábeles termékeket – tette hozzá az igazgató. A tájékoztatón az is elhangzott, hogy az UPC ingyenes wi-fi hálózati pontjainak száma 428 ezer, Európában pedig 5,5 millió ponton érhető el a Wi-Free szolgáltatás.

UPC Magyarország UPC mobil UPC
Kapcsolódó cikkek