BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nemzetközi szinten ismertté vált az Okostelefon Akadémia

A Telenor márka Okostelefon Akadémia rendezvénysorozata nyert a Global Brand Excellence Awards edukáció kategóriájában. A díjat a Global Brand Congressen adták át Kuala Lumpurban. A Telenor a BrandTrend márkatanácsadó céggel karöltve készítette el nyertes pályázatát, amely a vállalat Okostelefon Akadémia rendezvénysorozatát mutatta be a világnak.

Az Okostelefon Akadémia a Global Brand Excellence Awards versenyen, Education kategóriában nyert díjat. A Global Brand Congresst idén 25. alkalommal rendezték meg, és díjazták a világ vezető márkáinak előremutató aktivitásait. Az Okostelefon Akadémia Magyarország előremutató rendezvénye. Az alkalmanként már több száz, összességében több ezer érdeklődőt vonzó eseményen okostelefon-platformokhoz, okoseszközökhöz, mobilinternethez és szélesebb értelemben vett okos-ökoszisztémákhoz köthető innovációkat mutatnak be. A hallgatóságot gyakran olyan hazai nagyágyúk tisztelik meg előadásukkal, mint Polgár Judit sakknagymester, Pintér Róbert, az eNet kutatásvezetője, a Corvinus Egyetem adjunktusa, Maróy Ákos, az EU Edge alapítója, Ujj Mészáros Károly filmrendező, Koren Balázs blogger, oktatásfejlesztő, Winkler Róbert autós szakújságíró, Dojcsák Dániel, az IVSZ tartalomigazgatója, Vinnai Balázs, az IND Group alapítója, Szirmai Gergely, a Hollywood Hírügynökség bloggere vagy Faix Csaba, a Prezi regionális pr-vezetője. A Telenor-elismerés előszele lehetett, hogy korábban a technológiai újságírói kör a hazai telekommunikációs szektor leghasznosabb rendezvényének szavazta meg az Okostelefon Akadémiát. A Global Brand Excellence Award megmérettetésen más kategóriában olyan nagy márkák söpörhettek be az elismerést, mint a Coca-Cola vagy a Dell.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.