BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

„Rendkívüli szinergiát tudtunk teremteni az érintettek között”

Prágában, egy nemzetközi konferencián beszélgettünk Philipp Fichtingerrel, az SK Rapid Wien crowdfunding projektjének vezetőjével. Az innovatív forrásgyűjtés mind a márkaépítés, mind az értékesítés szempontjából rendkívüli sikerprojekt lett.

Újszerűen kommunikálni, mégis értékhűen és koherensen megjelenni nagy kihívás a márkaépítésben konzumer márkáknak is. A sportbranding területén az innovatív klubok keresik az új utakat külföldön, hogy a mezszponzoráláson túl hogyan lehet fenntarthatóan nemcsak rajongói, de komplex érintetti közösséget építeni.

Az SK Rapid Wien a 2. helyen zárta a szezont az osztrák Bundesligában. A 2016–2017-es szezontól a rajongók már Bécs Allianz Stadionjában, az SK Rapid Wien otthonában drukkolhatnak csapatuknak. A stadion népszerűsítésébe, részben finanszírozásába a klub szimpatizánsait is bevonták. „A crowdfunding célja volt a rajongókat anyagilag is involválni, és a befolyt összeggel a stadionépítést támogatni, a Rapid anyagi terhein könnyíteni. A crowdinvestinggel a klubunk kedvezőbb feltételekkel jut hitelhez, és mi inkább a rajongóinknak szeretnénk törleszteni, mint a bankoknak. A csapat nemzetközi sikerei pedig prémium kamatokat is biztosítanak a befektető rajongóknak. Marketingszempontból is fontos ez a kezdeményezés, hiszen óriási érdeklődést keltett a projekt. Egy új célcsoportot szólíthattunk meg, rendkívüli szinergiát tudtunk teremteni az érintettek között, és a médiában rendkívül magas megjelenésszámot értünk el” – nyilatkozta Philipp Fichtinger.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.