Áldomás néven ernyőmárkát hozott létre a Miniszterelnökség, a Külgazdasági és Külügyminisztérium, valamint a Földművelésügyi Minisztérium a Magyar Nemzeti Kereskedőház szakmai irányításával. Első körben 17 termelő összesen 30 terméke kapta meg a márkanév használati jogát. A kezdeményezés célja, hogy megismertesse a jó minőségű magyar élelmiszereket a külföldi fogyasztókkal, és egységes arculattal nemzetközi értékesítési csatornát biztosítson a hazai termelők prémiumkategóriás élelmiszereinek.
A termékekkel elsősorban a fejlett piacokat célozzák. Magyarországról számos termelő korlátozottan képes elérni az exportpiacokat integrált értékesítési és marketingeszközök híján. Erre a kihívásra nyújthat megoldást az Áldomás márka. Az Áldomás termékek külföldi értékesítése az idei év második felében kezdődik. Az előzetes felmérések eredményei alapján az Egyesült Királyságban, Skandináviában és Japánban kerül a termékcsalád a boltok polcaira. Magyarországi bevezetése az idei év második felében indulhat el.
„A francia bor, a holland sajt, a dán húskészítmények hosszú évtizedek alatt váltak fogalommá a nemzetközi fogyasztók körében. A magyar élelmiszereknek azonban nincsen hasonlóan kiforrott, erős pozitív imázsuk jelenleg a külpiacokon. Nemzetközileg nemcsak az árral, de a tömegtermékekkel is versenyezniük kell a hazai termelőknek, éppen ezért a magyar kormány 2015-ben elfogadott élelmiszeripari fejlesztési stratégiájával összhangban, a kitörési pontot a magas hozzáadott értékű, prémiumkategóriás élelmiszerekben látjuk. Az Áldomás egy olyan kezdeményezés, amely a szigorú minőségbiztosításnak és a professzionális arculatnak köszönhetően alkalmas arra, hogy ismertté tegye a kiváló minőségű magyar élelmiszereket külföldön” – mondta Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.