Cégvilág

Pezsgőzhetnek a UPC-nél

Az elmúlt negyedévben több mint 15 000 új háztartásba jutott el a szolgáltató jövőbiztos hálózata, ami többek között annak a 4,4 milliárd forintos befektetésnek is köszönhető, amelyet a hálózatfejlesztésre, valamint új termékek és szolgáltatások, például a Horizon platform és a Műsorvisszanéző funkció bevezetésére fordítottak. Az elmúlt év azonos időszakához képest 4,7 százalékkal növekedett a UPC Magyarország árbevétele, ami nemcsak a távközlési szektorban, hanem az egész magyar piacon is kiemelkedő eredménynek számít - írják közleményükben.

A UPC a második negyedévben több mint 15 ezer új háztartásba juttatta el akár 500Mbit/s átviteli sebességre képes, jövőbiztos hálózatát, és ezzel a június végi adatok szerint ügyfeleik száma meghaladta a 814 ezer főt. A cég álláspontja szerint a hálózatfejlesztésre és termék innovációkra fordított 4,4 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően erősödik a digitális szolgáltatásaik iránti kereslet. Az április és június közötti időszakban több mint 23 ezer új előfizetéssel bővült a UPC portfóliója, ezzel pedig összesen 1 865 000-re nőtt a tévés, internetes, mobil, és telefonos szolgáltatásokat magába foglaló előfizetések száma. Ugyanebben az időszakban a UPC Mobil előfizetések száma meghaladta a 47 ezret - írják közleményükben.

UPC Magyarország UPC
Kapcsolódó cikkek