Két napra rá, hogy minden szponzorát és velük együtt évi 2,3 millió dollárosra becsült járandóságát is elveszítette, új támogatóra lelt Ryan Lochte. A hatszoros olimpiai bajnoknak jár még egy esély – indokolta a Pine Brothers, hogy reklámarcává választotta a riói olimpián társaival egy benzinkútnál részegen dorbézoló, majd a hatóságokat megtévesztő úszót. Az amerikai cégnél biztosak abban, hogy Lochte nem fog hazudni, amikor az ottani torkok kéményseprőjét, a Pine Bros Softish Throat Drops cukorkát népszerűsíti majd. Pedig a botránynak koránt sincs vége, a brazil hatóságok ugyanis ragaszkodnak az úszó személyes meghallgatásához. Lochte aligha tér vissza Rióba, bocsánatkéréssel és az okozott károk megtérítésével mielőbb maga mögött akarja tudni az ügyet.
A vandalizmus után az erkölcsi károkat rendezték az úszók, brazil jótékonysági alapokat támogattak, de Lochte nemcsak az „amerikai Negro”, hanem a kőkemény brazil rendőrség reklámarca is lett, akaratán kívül. Ellene vádemelést javasolnak, noha más esetben szabálysértési bírsággal meg lehet úszni egy ilyen történetet. Rider McDowell, a Pine Bros vezérigazgatója szerint mindnyájan követünk el hibát, csak nem az újságok címlapján bűnhődünk érte. Közleményében hozzátette: biztos benne, hogy cukorkáik hívei is így gondolják. Arról nem ejtett szót, hogy az anyagilag szorult helyzetbe jutott úszót mennyiért sikerült szerződtetniük, de abban biztosak a szakemberek, hogy a korábbi szponzorpénzek töredékéről van szó, mint ahogy abban is, hogy a Lochte mellől elforduló eddigi támogatók, köztük a Speedo sportruházati és a Ralph Lauren divatcég helyére is érkeznek „félpénzes” cégek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.