Cégvilág

Józsefvárosba költözik a Decathlon

Sorra nyitja az üzleteket a Decathlon: a Nyugati téri áruház augusztus végi indulása után újabb belvárosi helyszínen, a Corvin Plaza bevásárlóközpontban is terjeszkedik a sportáruház-lánc. Addig azonban még két vidéki boltot is nyitnak, egyet most szombaton Tatabányán.

Néhány héten belül már a második üzletét nyitja a Decathlon, ezúttal Tatabányán. Az ezer négyzetméter alapterületű üzlet szombati megnyitása után az idén még két további bolttal bővül a sportáruház-lánc: novemberben Sopronban, majd nem sokkal utána Budapesten, a Corvin Plaza bevásárlóközpontban. De a jövőben további áruházak nyitását tervezik, amelyek alapterülete előreláthatólag a tatabányai és a soproni egységekhez hasonlóan közel ezer négyzetméter lesz és leginkább azokon a vidéki megyeszékhelyeken működnek majd, ahol a Decathlon még nincs jelen.

A mintegy 100 milló forintos beruházással megvalósuló tatabányai egység ugyan az eddigi legkisebb alapterületű üzlete lesz a Decathlonnak, de így is 30 sportág közel 60 ezer terméke található meg majd fizikailag az áruházban, illetve az online értékesítésnek köszönhető a vásárlók akár a cég bármilyen egyéb termékét is megrendelhetik és átvehetik majd a tatabányai áruházban. A most szombaton nyitó áruház 13 fős csapattal várja vásárlóit, hogy elérhetővé tegyék a sportolás örömét és jótékony hatását a lehető legtöbb ember számára.

A Decathlon Magyarország 2015-ben 34 milliárd forintos nettó árbevételével és 1,2  milliárd forintos adózás utáni nyereségével minden idők legsikeresebb évét zárta. A vállalat 2016 első 8 hónapjában 26 százalékkal ért el nagyobb forgalmat az előző év azonos időszakához képest, így az év végéig várhatóan közel 44 milliárd forint nettó árbevételt prognosztizál Pósfai Gábor, a Decathlon ügyvezető igazgatója. Magyarországon jelenleg közel 1300 fő dolgozik.

Corvin Decathlon
Kapcsolódó cikkek