Cégvilág

Nagy üzletbe vág bele az RTL

Az M-RTL Zrt. harminc százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős szerepet betöltő Central Digitális Média Kft-ben.

Az M-RTL Zrt. harminc százalékos tulajdonrészt vásárolt az online tartalomszolgáltatási piacon jelentős szerepet betöltő Central Digitális Média Kft-ben (CDM) – jelentették be. Az M-RTL Zrt. nem titkolt célja, hogy az RTL Magyarország a jövőben tovább növelje jelenlétét a digitális piacon, ennek a stratégiának a következő lépcsője a mostani lépés.

A Central Digitális Média Kft. számos weboldalával és mobil alkalmazásával van jelen a digitális piacon, olyan márkákkal, mint például az Nlcafe.hu, a Startlap.hu, a Házipatika.com, a Vezess.hu vagy a 24.hu. Ezeknek is köszönhetően a CDM a top3 online médiacég közé tartozik az összesített látogatottsági adatok alapján.

„Amellett, hogy az eddiginél is több digitális tartalom előállítását tervezzük, szeretnénk figyelembe venni a nézők komplexebb és rugalmasabb tartalomszolgáltatás iránti igényét is. Nem másodlagos platformként tekintünk az online területre, már most is naponta 60-100 short form videót állítunk elő, az új műsorainkhoz kapcsolódó extra tartalmak pedig óriási növekedést produkáltak a digitális platformjainkon.” – nyilatkozta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója.

„Nagyszerű szakmai partnert találtunk a digitális portfóliónk további fejlesztéséhez. Meggyőződésünk, hogy a jövőbeni együttműködés révén értéket tudunk teremteni a hazai digitális piacon mind a látogatók, mind pedig hirdetőink számára.” – mondta el Varga Zoltán, a Central Médiacsoport vezérigazgatója.

A tranzakció további részleteiről a felek a engedélyezési eljárásának lezárulása után adnak tájékoztatást.

média RTL
Kapcsolódó cikkek