Cégvilág

A Netflixnek bejött a Super Bowl

Míg harminc másodperc reklám 2010-ben hárommillió dollárba került, addig idén mélyebben a zsebükbe kellett nyúlniuk a cégeknek ahhoz, hogy bekerüljenek a Super Bowl reklámjainak sorába.

Idén ötmillió dollárt kértek el a Super Bowl szervezői harminc másodperc reklámért - átszámolva egy másodpercért 46 millió forintot fizetett többek között az és a T-Mobile.

A legtöbb tweet-et (összesen 307 ezret) ezúttal a Netflix sorozata, a "Stranger Things 2." trailere hozta. Este fél 7 és 11 között toronymagasan az amerikai sorozatot tweetelték legtöbben a Super Bowl alatt - írja a Business Insider.

Bőven lekörözte ezzel az online tartalomszolgáltató a T-Mobile-t is, akik többek között Justin Bieberrel promózták magukat - őket a játék ideje alatt 91 700 alkalommal tweetelték. Dobogós helyre került a Mr Clean, összesen 80 800 tweetével.

A T-Mobile négy hirdetést sugárzott, melyekben a kanadai énekest, Justin Biebert, Snoop Dogg amerikai rappert, Martha Stweart műsorvezetőt és  Kristen Schaal amerikai színésznőt is szerepeltették.

Atíz leggyakrabban említett cég a Twitteren a Super Bowl alatt

• "Stranger Things" — 307,000 tweet
• T-Mobile — 91,700 tweet
• Mr Clean — 80,800 tweet
• Airbnb — 77,800 tweet
• Coca-Cola — 74,500 tweet
• Audi — 73,100 tweet
• Budweiser — 72,200 tweet
• Lumber — 68,000 tweet
• Guardians of the Galaxy 2" — 54,400 tweet
• Intel — 27,300 tweet

Netflix reklám superbowl
Kapcsolódó cikkek