Nagy dobással érkezik a Viber
Március elejétől egy új, közösségi e-kereskedelmi megoldással bővül a Viber. A felhasználók ezentúl közvetlenül a csevegéseikben kereshetnek rá a számukra fontos termékekre és márkákra. A március 6-án induló funkcióval a Viber anyacége, a Rakuten globális e-kereskedelmi vállalatcsoport egyik legfőbb szakterületéhez kapcsolódik.
A vásárlás ma már az egyik legnépszerűbb okostelefonos tevékenység. A legfrissebb kutatások szerint az okostelefon-tulajdonosok több mint fele vásárol mobilon, kétharmad részben legalább hetente egyszer.
A Viber új funkciója a mobilvásárlást a tartalommegosztás élményével köti össze. Az alkalmazáson keresztül a felhasználónak nem csupán arra nyílik lehetősége, hogy ugyanazon a felületen keressen termékeket és mutassa meg azokat ismerőseinek és beszélgessen róluk, de arra is, hogy akár azonnal kapcsolatba lépjen kedvenc márkáival vagy éppen megvásárolja a kiválasztott árucikket – mindezt a csevegésablakban található gomb megnyomásával.


